Ringan-ringan

Posted on Oktober 1, 2006. Filed under: General |

Ringan-ringan. Nak tak?

1. Ringan-ringan adalah ayat yang sering kita dengar (sekurang-kurangnya aku).
Apa maksud ringan-ringan pada diri anda?

2. Tolong promote link affiliate terbaik bagi diri anda di bahagian komen.

3. Apa favourite Category yang anda suka di sini? Financial Literature, Domain Names, Favourite Quote atau apa? Favourite post pilihan anda?

———————– Lalala.. berehat dari kesibukan kerja… ——————-
—- Ini post tiada tujuan sangat… walaupun banyak post di bahagian draft ——
———————— Biarkan dulu ———— Lalala ————————
Pengumuman
Satu ebook free akan diedarkan kepada umum. Ia basic seperti Part 1 – Part Last: Get Your Hand into Domain Parking. Bezanya aku perbaiki cara penulisan dan juga ia full of screenshots. Jangan risau, dalam ebook tu, aku guna ‘saya’ dan aku kurangkan bahasa Inggeris sebolehnya 🙂

Blog Member Online

  1. Fuad membentangkan Teori Tasha. Anda setuju atau tidak?
  2. Ali tak update blog. Tapi tool dia masih boleh dipakai. Bagus untuk planning SEO oi!
  3. Linn cerita pasal masalah dan peluang. Memang tak bleh lari dari masalah.
  4. Bagak pon dah mula ghairah. Ringan-ringan dulu, beb.
  5. Azrul jual satey. kalau ada 10 satey, 7 dia bagi free, lagi 3 kene bayar la…
  6. Bagi setiap 1 – 5, anda boleh klik perkataan bergaris untuk ke blog mereka.
Make a Comment

Tinggalkan Jawapan

9 Respons to “Ringan-ringan”

RSS Feed for Blog En. Aku Comments RSS Feed

1. Ringan2 yang slalu aku dgr buat maksiat..

2. http://www.maskahwin.com/index.php?ref=fuadibr

3. Sume kategori aku berminat.

Teruskan usaha anda.. 🙂

ringan-ringan – perkataan yang baik tu telah disalahgunakan. jangan lupa baca keghairahan yang telah saya bangkitkan.
bila ebook nak lahir?

screenshot sume dah amik… ayat pun sikit2 jer… cuma tengah prepare added value dan design sket…
sebab tu aku mintak link affiliate korang 🙂 ada sesuatu…

Ringan-ringan ni selalu saya jumpa bila masuk yahoo chat, entah apa2 chatters ni mcm takde keje

ringan-ringan adalah sesuatu yang diperlakukan tidak berat, dengan kata lain tidak diberatkan atau sesuatu yang bersifat berlawanan dengan berat atau penting – definisi direka oleh en. aku 🙂

so ada tulisan ringan-ringan
percakapan ringan-ringan
dan perbuatan ringan-ringan

Ringan-ringan? biasanya perkataan ni banyak disalah ertikan…hmm, en aku dah beri definisi baru nampaknya 🙂

Istilah en.aku tentang ringan-ringan tu dah betul la kalau kat Indonesia. Tapi kat Malaysia ni penggunaan ringan-ringan banyak merujuk kepada aktiviti beromen. ooppss~ bukan cakap lucah eh, memang itulah hakikatnya. 🙂

http://www.google.com.my/search?hl=en&q=ringan-ringan

aiseh.. sume web indon yang ada kat result page tu.. huhuhuhu..

ada sesapa sini tahu macamana nak bagi link dalam pdf bleh diklik?

Ringan2..huhu..


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

