Get Your Hand into Domain Parking – Part 2

Posted on September 22, 2006. Filed under: Domain Names |

#
Aku tak dapat apa2 feedback dari pembaca walaupon bilangan pengunjung meningkat, jadi, amat sukar bagi aku menilai di mana kelemahan penulisan aku, adakah pengunjung betul2 benci dengan tutorial yang tidak siap?


atau adakah semua orang terlalu sibuk untuk meluangkan masa untuk komen? atau aku betul2 tidak dapat menerangkan apa itu domain parking, sehingga pengunjung tidak tahu apa yang ingin ditanya?
#
2. Register an account with Sedo

Sedo adalah nama besar dalam domain name industry tidak kiralah untuk jual-beli ataupon parking. Anda boleh mencuba nama-nama ini juga selain Sedo:

2 paling aku rekemen adalah NameDrive dan Sedo. Sedo ada reputasi sebagai leader, tapi NameDrive adalah sumber utama aku.

Dua-dua ada option ntuk payout ke PayPal. In fact, PayPal is the best payout method for domain parking. Jadi, kalau anda belum register PayPal, bleh click button di bawah ni.

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Ok, register an account with Sedo. Here’s how:

  1. pergi ke http://www.sedo.com
  2. link untuk register ada di sebelah kanan-atas screen, betul-betul di bawah button login, atau anda bleh klik sini 🙂
  3. isi semua data yang diperlukan, kemudian tekan button next.
  4. then, check email ntuk activation, then, setel register at Sedo.

Simple lagi, kan? Ya, simple memang kegemaran aku. If ada masalah register kat Sedo, habaq mai kat aku noo… hekhek.. calo…

Make a Comment

Tinggalkan Jawapan

10 Respons to “Get Your Hand into Domain Parking – Part 2”

RSS Feed for Blog En. Aku Comments RSS Feed

teruskan…
mungkin ramai yang tak dapat tangkap apa yg tersirat

TQ, baru semangat sket 🙂

Teruskan teruskan… Dah abes tutorial nnti aku try sebab slagi tak abes, tak nampak full proses. Terima kasih dgn ilmu yang bermanfaat ni…

Menarik gak domain parking ni. Tapi paypal den tak aktif lg le, cc mastercard paypal taknak terima lak… pinjam CC boleh..? 😛

@Fuad: oho.. tunggu tutorial abis.. wokeh.. nanti aku habiskan..
@soulof99: huhuhu.. gune debit card public bank pon ok.

“Selamat Menyambut Ramadhan” kepada semua pengunjung blog ni.

Er.. nak tanya, kalo nak guna debit card public bank tu nak kena ada akaun bank dia gak ker? Heh sorry tanya soklan camni.. 😛

Selamat Menyambut Ramadhan semua… 🙂

hoh, takpe.. tahap tak extreme basic punye soalan.

jawapan: tak perlu akaun saving die.. bleh terus bukak akaun kad debit. aku pon wat camtu 🙂

blog atau website merupakan satu tempat untuk kite berkongsi idea dan maklumat. tidak kisah la samada kite dapat comments dari pelawat atau tidak. yang penting hasrat kite untuk berkongsi dengan pembaca telah terapai.

ps: yang penting adalah isi kandungan, bukannye comments tau. 😉

CypherHackz, bukan ape, nak tau feedback ntuk elokkan penulisan..

jika mengajar agama, seorang guru perlu mengajar walaupun tiada murid, kerana ada malaikat yang turut belajar. tapi untuk berkongsi perkara2 macam ni, aku kurang pasti 😛

Sebenarnya komen penting gak.Tapi xpe.Mungkin kena ubah sikit gaya penulisan.Kasi ceria sikit.Buat orang happy nak datang blog nh.Content ok.Aku dapat tangkap apa yang nak diceritakan.teruskan usaha lagi… http://sonicboo.blogspot.com , http://uzairubiah.blogspot.com
http://dumbvideo.blogspot.com . http://www.alphagiga.com


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

