Hello world!

Posted on September 3, 2006. Filed under: General |

Assalamualaikum…

Ini adalah blog En. Aku, setelah sekian lama domain enaku.com dibiarkan menjadi alat untuk email sahaja, kini ia telah berfungsi sebagai blog aku.

Selamat datang. Aku tak reti menulis sebenarnya. Sebab tu baru kini blog ini dihidupkan. Maaflah jika ada bahasa aku yang korang tak paham. SPM BM dapat 4 je… πŸ™‚
Lagipun, dalam percakapan, loghat Kedah jer yang aku gunakan. Bahasa Inggeris lagi lagi la aku tak fasih… ok, setel sesi mengutuk diri sendiri.. jom ke another point..


Ada tak sesapa yang tertanya-tanya kenapa aku tak ubah tajuk ‘Hello world!’ tu.. aha, bagi graduan Comp. Sc. cam aku ni, Hello world adalah ayat paling favourite digunakan sebagai contoh dalam pengajaran.

cout<<“Hello world!”;
print “Hello world!”;
echo “Hello world!”;
printf(“Hello world!”);

semua ni asas dalam pembelajaran kami.

Bersesuaian dengan tujuan kewujudan blog aku ni, jadi aku tak ubah tajuk tu. Apakah tujuan blog ni? Jawapannya, tungguuuuuu…

Sebenarnya, aku tak mahu menulis blog sebelum aku betul-betul berjaya. Sebenarnya yang betul-betul sebenarnya, πŸ™‚ aku bukanlah seorang yang berjaya. But I have story to tell. Aku nak berkongsi pengalaman bersama-sama pembaca blog ni. Aku nak luahkan apa yang aku fikirkan dan apa yang aku tahu.

Tengok! kan aku dah cakap, aku tak reti menulis! Oklah aku berenti sini dulu, betul-betul tak reti menulis.. huhuhu.. ok, jawapan kepada tujuan blog ni diwujudkan adalah untuk sama-sama menguatkan asas kita dalam perniagaan internet. Ya, ini adalah blog mengenai perniagaan internet. Maaf salah. should be menguatkan asas dalam perniagaan, secara amnya.

Aku adalah salah seorang peminat Robert Kiyosaki, Warren Buffett, Donald Trump, Ray Kroc dan Bill Gates. Jadi apa yang akan diperkatakan di sini mungkin daripada pengaruh pemikiran mereka dan juga reflek kepada gaya hidup dan perwatakan mereka menurut tanggapan aku.

Sekian buat kali ini. Kita bertemu di lain masa dan ketika.. huhuhu.. calo.

Make a Comment

Tinggalkan Jawapan

10 Respons to “Hello world!”

RSS Feed for Blog En. Aku Comments RSS Feed

halamak! tag tak berfungsi… bold pon.. hmm.. should be..


ok, jawapan kepada tujuan blog ni diwujudkan adalah untuk sama-sama menguatkan asas kita dalam [s]perniagaan internet. Ya, ini adalah blog mengenai perniagaan internet. [/s]Maaf salah. … [b]menguatkan asas dalam perniagaan, secara amnya.[/b]”

harap korang tak pening… πŸ˜€

tahniah..blog baru, teruskan usaha anda..

Tahniah tahniah En Aku.

Tahniah En. Aku. Semoga blog ini akan memberi manfaat kepada semua pembaca…
World!!!… hehhehe

tahniah juga daripada aku (hasrul) hehehe…

tenkiu tenkiu…

satu post telah didraft, tunggu malam untuk publish, nak sesuaikan dengan hari-hari kerja dimana malam baru ada masa untuk online dengan selesa πŸ™‚

Wa… good job.. HOHOHO rumah baru mesti semangat pon baru πŸ˜€

tahniah.. tahniah.. πŸ™‚

hait..hiap..tahniah..tanpa lagi satu blog kat dunia internet yg memberi manafaat..ok aku..teruskan usaha anda..mari belajar tgk video silat..

tahniah dr aku..walaupun lambat sikit..hehe


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

